Nincs termék a kosárban!
A történetek a megismerés és megértés alapvetõ formáinak tekinthetõk.Tapasztalataink, élményeink társas megosztása – legyen az személyes vagy tudományos – alapvetõen ...
A tankönyv – magyar nyelven elsõ ízben – tizennégy fejezetben foglalja össze az információs társadalom elméleti fogalmával, az e-politika, e-kormányzás alapjelenségeivel kapcsolatos ...
A kötet szerkesztõje olyan szöveggyûjteményt állított össze, melynek írásai a személyek közötti kommunikációt elemzik, megpróbálják feltárni a hétköznapi szituációk kommunikációs jelenségeinek szabályszerûségeit ...
Hogyan tulajdonítunk lelkiállapotokat, például vágyakat, vélekedéseket, szándékokat, gondolatokat önmagunknak és társainknak? Miként „olvassuk\" a saját gondolatainkat és ...
Önállóak vagyunk döntéseinkben, vagy úgy érezzük, hogy bábuként mozgat minket a sors, a körülmények, az égi és földi felsõbb hatalmak? Elhisszük-e magunkról, hogy ...
Sáska Géza tanulmánykötete az oktatáspolitika, a tantervek és a tananyag-szabályozás kérdéseit, a pedagógiai folyamatot, az iskolarendszerek és pedagógiai módszerek történeti fejlõdésének problémáit a lehetõ legtöbb ...
Amikor a gazdaságelméletre alapozott elõrelátás csütörtököt mond, a közgazdászok sztorizni kezdenek – japán menedzserekrõl, a zürichi „kígyóról\", a Bank of England ...
Sokszor hangoztatott, már-már elkoptatott igazság, hogy az iskola nem csak a gyermek tudását, értelmi képességeit, hanem egész személyiségét fejleszteni hivatott. Az újabb és újabb nevelési programok ...
Sáska Gézát az autonómiák kis körei foglalkoztatják. Politológiai elemzéseinek terepéül évtizedek óta az oktatásügyet választotta – már akkor is, amikor az iskola és a pedagógia még elválaszthatatlannak tûnt ...
A könyv Szondi Lipót sorsanalízisét és a 20. század közepének igen népszerû diagnosztikai eszközét helyezi el a mai narratív pszichológia elméleti rendszerében és módszertanába ...
Kötetünk a szerzõnek a pedagógia különbözõ témáiról kialakult meglátásait, kutatási eredményeit reflexióit ajánlja föl olyan témakörök köré szervezve, mint az iskola mint sajátos élményvilág...