Nincs termék a kosárban!
A kötet különbözõ tudományterületekrõl származó klasszikus és mai, külföldi és magyar szerzõk mûvein keresztül hívja fel a figyelmet a pszichológia és a feminista megközelítések ...
A könyv egy ötkötetes sorozat negyedik darabja, Klaus W. Vopel ötlete alapján született meg, akinek képzeletjátékait dr. Gõbel Orsolya adaptálta. Több mint tíz éve szülõk, pedagógusok, ...
A könyv, amit az olvasó most a kezében tart, egy missziós munka terméke, melynek célja, hogy társadalmunkat megismertessük a fogva tartottak gondolataival, ezeken keresztül pedig a ...
Minél korábban felismerjük, mi akadályozza egy gyerek fejlõdését, annál jobbak lesznek az esélyei? Minél tovább marad óvodában, annál jobban teljesít az iskolában? Minél egyénre szabottabb a fejlesztés, annál hatékonyabb ...
A kötet a lélektan egyik izgalmas területébe, a környezetpszichológiába nyújt betekintést. A környezetpszichológia jellegzetesen sokgyökerû és sokféle szakmai kötõdéssel bíró, transzdiszciplináris tudományterület...
A Dráma a tanteremben olyan érdeklődőknek, tanároknak szól, akik szívesen ismerkednek az alkotó megértés drámapedagógiai lehetőségeivel, elméleteivel, módjaival.
A szerzők a szimbolizáló általános, pszichológiai elemzését végzik el oly módon, hogy szembesítik saját szimbolizáció-értelmezésüket számos pszichológiai szimbólum- és szimbolizációelmélettel.