Nincs termék a kosárban!

Kommunikáció

Karl Erik Rosengren: Kommunikáció (5. kiadás)

Karl Erik Rosengren: Kommunikáció (5. kiadás)

Rosengren könyve világos és árnyalt bevezetést nyújt a kommunikáció egyre fontosabbá váló tudományába. Áttekinthetõ, jól kereshetõ szerkezetével és tiszta, világos szövegezésével méltán népszerû tankönyv...

Fogyasztói ár: 3.048 Ft
Ár / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_darab:

Kolosi Péter: A kereskedelmi televíziózás Magyarországon

Kolosi Péter: A kereskedelmi televíziózás Magyarországon

Az ismert televíziós szakember könyve tudományos alapossággal, de világos, közérthetõ nyelven mutatja be, hogyan épülnek fel, hogyan mûködnek, milyen mûsortípusokat preferálnak a kereskedelmi televíziók...

Fogyasztói ár: 1.600 Ft
Ár / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_darab:

remove_from_cart

Konczos-Szombathelyi Márta: Kommunikáló kultúrák - a tõketelepít

A kötet a nyelvi és kulturális infrastruktúra, valamint a kultúraközi kommunikáció kérdéseit járja körül. Egy empirikus kutatás részletes bemutatása során arra is rávilágít, hogy a relatív földrajzi ...

Fogyasztói ár: 2.000 Ft
Ár / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_darab:

Korpics Márta, P. Szilczl Dóra (szerk.): Szakrális kommunikáció

Korpics Márta, P. Szilczl Dóra (szerk.): Szakrális kommunikáció

A társadalmi térben az egyének tevékenykedése folytán idõrõl idõre sajátos szimbólumegyüttesek kerülnek elénk, melyeket valamilyen konvenció alapján vallásiként ismerünk fel. Szakrális kommunikációról beszélünk, mert...

Fogyasztói ár: 3.200 Ft
Ár / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_darab:

Németh Erzsébet: Közszereplés - A társadalmi szintű kommunikáció

Németh Erzsébet: Közszereplés - A társadalmi szintű kommunikáció

Németh Erzsébet PhD logopédus, szociálpszichológus a közéleti kommunikáció gyakorlatának és elméletének egyik legelismertebb hazai szakértõje, kutatója és oktatója. Széleskörû társadalmi méretû...

Fogyasztói ár: 3.480 Ft
Ár / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_darab:

Síklaki István (szerk.): Szóbeli befolyásolás - I. Nyelv, gondol

Síklaki István (szerk.): Szóbeli befolyásolás - I. Nyelv, gondol

Tesszük, de nem tudjuk. Így használjuk a nyelvet. Vajon egy adott szituációban miért éppen az egyik udvariassági fordulathoz folyamodunk, s nem a másikhoz? Vajon az újságíró milyen stratégiával szedi ki az információt interjúalanyából?...

Fogyasztói ár: 3.714 Ft
Ár / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_darab:

Síklaki István (szerk.): Szóbeli befolyásolás - II. Nyelv és szi

Síklaki István (szerk.): Szóbeli befolyásolás - II. Nyelv és szi

Tesszük, de nem tudjuk. Így használjuk a nyelvet. Vajon egy adott szituációban miért éppen az egyik udvariassági fordulathoz folyamodunk, s nem a másikhoz? Vajon az újságíró milyen stratégiával szedi ki az információt interjúalanyából?...

Fogyasztói ár: 3.714 Ft
Ár / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_darab:

remove_from_cart

syi (Szakadát István): Cselekvéselmélet dióhéjban - Játék, elmél

Hogy mi a cselekvéselmélet? Tartalom és forma – elmélet is, módszertan is. Módszer is, tan is. Kicsit játékelmélet is, kicsit más is. Nem a játék elmélete, hanem a társadalmi cselekvésé. Azt ...

Fogyasztói ár: 2.476 Ft
Ár / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_darab:

Ungváry Rudolf - Vajda Erik: Könyvtári információkeresés

Ungváry Rudolf - Vajda Erik: Könyvtári információkeresés

Korunk információs társadalmában talán nincs is fontosabb, mint hogy a megfelelõ módszerek segítségével gyorsan és pontosan meg tudjuk találni a bennünket érdeklõ információkat. Bár a könyvtárak jövõjét illetõen nehéz jóslásokba bocsátkozni...

Fogyasztói ár: 2.095 Ft
Ár / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_darab:

Z. Karvalics László - Kiss Károly (szerk.): Információáramlás a kora újkorban

Z. Karvalics László - Kiss Károly (szerk.): Információáramlás a kora újkorban

A kötet magyar és egyetemes történelmi kérdéseket vizsgáló tanulmányaiban szereplõ egyének és közösségek a meghatározó információáramlási hálózatok szerves részét alkották, s maguk is ...

Fogyasztói ár: 2.390 Ft
Ár / COM_VIRTUEMART_UNIT_SYMBOL_darab:

Please publish modules in offcanvas position.