Nincs termék a kosárban!
A kötetben szereplő fejezetek mind azt bizonygatják, hogy az én megértéséhez a személyes identitásunkat és önmagunkról alkotott képünket együttesen meghatározó intrapszichikus, személyközi és kollektív hatások...
1. kötet Hogyan beszélnek vágyaink és törekvéseink 2. kötet Technikák a kultúra rejtjeleinek értelmezéséhez
A kötet különbözõ tudományterületekrõl származó klasszikus és mai, külföldi és magyar szerzõk mûvein keresztül hívja fel a figyelmet a pszichológia és a feminista megközelítések ...
A könyv egy ötkötetes sorozat negyedik darabja, Klaus W. Vopel ötlete alapján született meg, akinek képzeletjátékait dr. Gõbel Orsolya adaptálta. Több mint tíz éve szülõk, pedagógusok, ...
A könyv, amit az olvasó most a kezében tart, egy missziós munka terméke, melynek célja, hogy társadalmunkat megismertessük a fogva tartottak gondolataival, ezeken keresztül pedig a ...
Minél korábban felismerjük, mi akadályozza egy gyerek fejlõdését, annál jobbak lesznek az esélyei? Minél tovább marad óvodában, annál jobban teljesít az iskolában? Minél egyénre szabottabb a fejlesztés, annál hatékonyabb ...
A kötet a lélektan egyik izgalmas területébe, a környezetpszichológiába nyújt betekintést. A környezetpszichológia jellegzetesen sokgyökerû és sokféle szakmai kötõdéssel bíró, transzdiszciplináris tudományterület...
A Dráma a tanteremben olyan érdeklődőknek, tanároknak szól, akik szívesen ismerkednek az alkotó megértés drámapedagógiai lehetőségeivel, elméleteivel, módjaival.
A szerzők a szimbolizáló általános, pszichológiai elemzését végzik el oly módon, hogy szembesítik saját szimbolizáció-értelmezésüket számos pszichológiai szimbólum- és szimbolizációelmélettel.
A pszichodinamikus pszichiátria tankönyvének jelen kiadása jelentős mértékben gazdagodott azáltal, hogy Dr. Gabbard ebben az egyedülálló és értékes könyvben az agykutatás legújabb eredményeit ...
E könyv nem egyszerű iskolatörténet. Vezérfonala a magyar oktatáspolitika története az államalapítástól napjainkig.
A pedagógus és az osztálytársak után az épített környezet az iskolai munka harmadik alappillére.
Milyen lélektani mechanizmus áll az ember és Isten, ember és ember közötti szövetségek hátterében? Mitõl esnek pánikba az istenek? Miért vonzódunk a Holdhoz? Mit mondanak a mesék a pszichoanalitikusnak?...
Manapság egyre határozottabb alakot ölt az a felismerés, hogy az oktatás a társadalmi egyenlőtlenségek, egyúttal az esélyek elosztásának legfőbb terepe. A Fővárosi Levéltárban 2002-ben megtartott konferencia előadásai...
Jó állapotú használt könyv.
Aki úgy vélné, egy kronológia csak alkalmankénti fellapozásra szolgáló kézikönyv, annak kellemes meglepetést szerez majd e munka. Bizonyára sokan lesznek, akik úgy látják, hogy érdemes egyvégtében elolvasni a...
Csíkszentmihályi Mihály arra az örök kérdésre keresi a választ, hogy mi a boldogság titka, mitõl is leszünk mi, emberek, elégedettek. Az öröm mûvészete a világhírû pszichológus korábbi mûveiben lefektetett...
Milyen elképzelései vannak a fiataloknak majdani munkalehetõségeikrõl? Mit tehet a család, az iskola, a közvetlen környezet annak érdekében, hogy a tinédzserek olyan értékrendet és szokásokat alakítsanak ki, melyek hasznosak...
Friedrich W. Kron Pedagógia című tankönyve a német tanárképzés népszerű alapműve, amelyet a magyar neveléstudomány és iskolarendszer, valamint a legfontosabb európai közoktatási modellek bemutatása gazdagít.
Ronald J. Comer enciklopédikus igényű vállalkozása óriási ismeretanyaggal, világos, közérthető megfogalmazásban a lehető legteljesebben foglalja össze a pszichopatológia témáját.
Hány arcunk van? Hány személyiségünk? Hány énünk? Egy? Tíz? Száz? Számtalan? És egyáltalában: mi az, hogy \"én\"? Igaz-e az, hogy van \"látható\" és \"rejtett\" én? \"Magán-\" és \"nyilvános\" én? \"Áttetszõ\" és ...
Napjainkban a nem szakértõ közvéleményt minduntalan áltudományos vagy félremagyarázott tudományos \"felfedezésekkel\", csodaszerekkel és gyakran megalapozatlan véleményekkel ...