Nincs termék a kosárban!
Hogy lehet az, hogy az a posztmodern kor, amelyik az individuális testi és a lelki egészséget tekinti elvileg az egyetlen elérendõ célnak, nem tud mit kezdeni a tömegesen elterjedõben levõ önsorsrontó szenvedélybetegségekkel?...
Miért nem vállalnak felelõsséget az emberek, amikor már minden összeomlott? Miért képtelenek beismerni a közélet jeles szereplõi, ha valamit nagyon elszúrtak? Miért nem tudják abbahagyni a házastársak örökös vitájukat arról, hogy...
Minél korábban felismerjük, mi akadályozza egy gyerek fejlõdését, annál jobbak lesznek az esélyei? Minél tovább marad óvodában, annál jobban teljesít az iskolában? Minél egyénre szabottabb a fejlesztés, annál hatékonyabb ...
Szülésünk lehet békés, harmonikus, de hozhat sérülést és megrázkódtatást is. A kötet tanulmányai azokra a kutatási eredményekre épülnek, melyek segítenek megérteni, mi teheti egészségessé és mi károsíthatja a...
Manapság egyre határozottabb alakot ölt az a felismerés, hogy az oktatás a társadalmi egyenlőtlenségek, egyúttal az esélyek elosztásának legfőbb terepe. A Fővárosi Levéltárban 2002-ben megtartott konferencia előadásai...
A szöveggyűjtemény a családokkal végzett gyógyító-segítő, a problémamegoldás irányába ható tevékenységek és beavatkozások átfogó rendszerezése.
A könyv a felsőoktatási humán képzésekben részt vevő, terepgyakorlatukat töltő, végzés előtt álló hallgatóknak szól, s ezen belül kiemelten a szociális munka szakos gyakornokoknak.
A szerző a gyermeki ábrázolótevékenység fejlődésének pszichológiai jellemzőit tárja elénk az első nyomhagyások megjelenésétől 15 éves korig.
A könyv, amit az olvasó most a kezében tart, egy missziós munka terméke, melynek célja, hogy társadalmunkat megismertessük a fogva tartottak gondolataival, ezeken keresztül pedig a ...
Az „Általános iskoladidaktika” címû könyv olyan ismeretanyagot foglal magában, amely változatos szálakon szorosan kötõdik az iskolai oktatás kivételesen bonyolult jelenségvilágához. A könyv fõ célja, hogy az iskoladidaktika...
Fóti Péter szenvedélyes gondolkodó, így ássa bele magát a lehetséges jövõ, vagy ami ugyanezt jelenti, a nevelés problémáiba. Igyekszik a gyerekek szemével látni. Ezen az úton fedezte fel a Summerhill-i iskolát...
Friedrich W. Kron Pedagógia című tankönyve a német tanárképzés népszerű alapműve, amelyet a magyar neveléstudomány és iskolarendszer, valamint a legfontosabb európai közoktatási modellek bemutatása gazdagít.
Fritz Heider egyetlen könyv formátumú munkája több tudománytörténeti korszakra gyakorolt nagy szellemi befolyást. Jó állapotú használt könyv. A könyv kívül belül szinte új, de az előzéklap...
Sokszor hangoztatott, már-már elkoptatott igazság, hogy az iskola nem csak a gyermek tudását, értelmi képességeit, hanem egész személyiségét fejleszteni hivatott. Az újabb és újabb nevelési programok ...
A rejtett agresszív személyek mindennél fontosabbnak tartják a gyõzelmet. A manipulatív taktikák egész tárházát alkalmazzák eltökélten, ravasz módon, sõt esetenként irgalmatlanul, csak hogy megkapják, amit akarnak...
A pszichodinamikus pszichiátria tankönyvének jelen kiadása jelentős mértékben gazdagodott azáltal, hogy Dr. Gabbard ebben az egyedülálló és értékes könyvben az agykutatás legújabb eredményeit ...
A könyv egy ötkötetes sorozat negyedik darabja, Klaus W. Vopel ötlete alapján született meg, akinek képzeletjátékait dr. Gõbel Orsolya adaptálta. Több mint tíz éve szülõk, pedagógusok, ...
Dél-alföldi hagyományok az óvodában CD-vel
Az emberiség viszonya az agresszióhoz erõsen tudathasadásos: miközben a híradóban rossz a sajtója, az esti filmben határozottan reklámozzák. Úgy látszik, nincs feledhetetlenebb élmény az agresszió látványánál. Ennek ...
Napjainkban a nem szakértõ közvéleményt minduntalan áltudományos vagy félremagyarázott tudományos \"felfedezésekkel\", csodaszerekkel és gyakran megalapozatlan véleményekkel ...
A kognitív szociálpszichológia gazdag szakirodalmából e kötet David L. Hamilton és Susan T. Fiske, valamint John A. Bargh személyek és csoportok megismerését tárgyaló tanulmányait tartalmazza, mint jellegzetes és...
Hány arcunk van? Hány személyiségünk? Hány énünk? Egy? Tíz? Száz? Számtalan? És egyáltalában: mi az, hogy \"én\"? Igaz-e az, hogy van \"látható\" és \"rejtett\" én? \"Magán-\" és \"nyilvános\" én? \"Áttetszõ\" és ...
Harday Silvia széles körű bepillantást enged szakmai gondolkodásmódjának, attitűdjének, világszemléletének sajátosságaiba.
A könyv Szondi Lipót sorsanalízisét és a 20. század közepének igen népszerû diagnosztikai eszközét helyezi el a mai narratív pszichológia elméleti rendszerében és módszertanába ...