Nincs termék a kosárban!
A "Zalai olajos történetek" c. kötetben harmincöt hosszabb-rövidebb - elbeszélésszerű - történetben az olvasó elé tárul az 1950-es évek magyar - zalai - olajiparágak számos érdekes eseménye, ...
A vasutak Európában több mint másfél évszázados múltra tekintenek vissza Jó állapotú használt könyv, a boritó kopott.
Walther Ágoston az önéletírásában hiteles képet fest a magyar vasút múlt századi nagy korszakáról, a Magyar Királyi Államvasutak kialakulásáról, egy másfél évszázada működő vasúti szervezeti rendszer megalapozásáról.
A Széchenyi-hegyi Gyermekvasút, azaz a 7-es számú vasútvonal keskeny nyomtávú vasút, Budapest egyik közlekedési látványossága a... Újszerű állapotú használt könyv, szerzői dedikációval.
A szerzők hiánypótló tanulmányt készítettek, hiszen összefoglalták a vasutasok keresetének alakulását meghatározó szabályokat, és... Adatok 1937-1998 közötti időszakról.
A 70-es évek folyamán Európa-szerte elkezdődött egy nosztalgiahullám, amely kiterjedt a vasúti járművekre és műtárgyakra is. Ennek eredményeként a vasutak nemcsak a régi állomásépületek, vontatójárművek...
E könyv a már megszerzett tudás és gyakorlati ismeretek kiegészítője. Azokat a régi építési eljárásokat foglalja össze, amelyek az elmúlt évtizedekben, vagy évszázadban már feledésbe merültek.
Az ismert televíziós szakember könyve tudományos alapossággal, de világos, közérthetõ nyelven mutatja be, hogyan épülnek fel, hogyan mûködnek, milyen mûsortípusokat preferálnak a kereskedelmi televíziók...
2003. október 10-én a Budapesti Történeti Múzeumban magas színvonalú tudományos ülést tartottak, rendkívül gazdag kiállítást nyitottak meg a két híd történetéről.
Jó állapotú használt könyv, kissé kopottas boritóval.
A stúdió történetének egyes szakaszai is megtalálhatók néhány, inkább csak a szakemberek körében olvasott folyóiratcikkben, a megindulástól a mai napig terjedő átfogó történet azonban mind ez ideig nem jelent meg.
Le macchine vanno in avanti lentamente, emettendo unó smog puzzolente per le strade di Budapest, dal mattino alla sera. A bordo della maggioranza di esse c e una sola persona, eventualmente due, a sgridare la cittá, il traffico, l’Autogoverno della Capita
Az Andrássy út 73-75. számú bérpalotát 125 évvel ezelőtt, 1876. szeptemberében adták át a Magyar Királyi Államvasutak igazgatósági irodái részére, és azóta is ez a MÁV székháza.
A bánáti hegyi vasutat a műtárgyak sokasága teszi még érdekesebbé, híressé. Ezek nemcsak a szakemberek érdeklődésére tarthattak számot, hanem az átlagembert is lenyűgözték.
A kötet részletesen tárgyalja a vasútvonal létrehozásának szükségességét, úgy, ahogy egyrészt az érdekelt helyiek ...
150 évvel ezelőtt indult meg Temesváron a három évtizedet megélt lóvasút, amely az 1866-ban átadott budapesti városi lóvasút után az akkori Magyarországon másodikként épült meg.
A kötet szerzői ismert szakírók, az egyes fejezetekben közölt tanulmányaik gazdagítják a térségre vonatkozó művelődéstörténeti szakirodalmat, másrészt érdekes olvasmányt kínálnak mindazoknak, akik érdeklődnek a technika története iránt, vagy fontos számukra, hogy megismerjék szűkebb pátriánk...
A kötet részletesen tárgyalja a vasútvonal létrehozásának szükségességét, úgy, ahogy azt egyrészt az érdekelt helyiek, valamint a feltörekvő régióközpont, Temesvár szabad királyi város látta.
Az Oravica-Báziás-vasútvonal a Bánság első vasútvonalaként vonult be a történelembe. Ugyanakkor a mai Románia területén lévő első vasútvonal ranggal is büszkélkedhetett.
A kötet áttekinti a magyarországi kőépítkezés történetét, ismerteti a kőfajtákat, a kőszerkezeteket és a kőből épült lakóházak jellemzőit. Külön fejezet foglalkozik a házak korszerűsítésével, ...
Levéltári forrásokon, adatgyűjtéseken, terepmunkán, visszaemlékezéseken, személyes tapasztalatokon nyugvó összegzése a Zsolnay gyár ma már nem létező, mindeddig feldolgozatlan része, az egykor ...
Kötetünk számos példa és esettanulmány segítségével igyekszik minél sokoldalúbb módon közelíteni a pályaudvar és a város kapcsolatának vizsgálatához.